גוגלכתיבת תוכןקידום אתריםשיווק
פופולרי

קידום אתרים 2020: אילו סוגי תכנים תוכלו להוסיף לאתר?

הימים שבהם אתרים התקדמו בגוגל רק על בסיס מאמרי קידום פשוטים חלפו ועברו. היום, גוגל מבצע בדיקה באמצעות האלגוריתם, ובוחן האם התוכן שלכם באמת נקרא על ידי משתמשים אמיתיים. ציון האיכות של הדף נקרא לא רק על פי השימוש בביטוי המפתח, אלא מושפע מאיכות התוכן וסגנונו. לכן, חשוב לצרף לאתר שלכם, מספר סוגי תכנים נוסף למאמרי קידום פשוטים. אספנו עבורכם כמה המלצות, שיסייעו לכם להפוך את האתר למרתק יותר כדי שהגולשים יישארו בו זמן ממושך יותר.

הוספת מדריכים

אחד התכנים הארוכים ביותר, בדרך כלל, יהיה מדריך מפורט על נושא מעניין בתחום הפעילות שלכם. למשל: "איך לאלף גור?", "איך לסייע לילדים ללמוד אנגלית?" או "איך להתקין ברז במקלחת לבדכם?". המדריכים האלה יכולים לכוון את הקורא שלב אחר שלב להגיע לתוצאה הרצויה. חלק מהמדריך יכול להיות תוכן לקידום הכולל את מילות המפתח. אך, חשוב שמרביתו יהיה אינפורמטיבי.

רשימות הכתובות כפסקאות

כפי שניתן לראות בתוצאות החיפוש בתחומים רבים, גוגל מאד אוהב מאמרי קידוםלמשל: "עשרת הטיפים שיחסכו לכם כסף כאשר יוצאים לחופשה מפנקת", "עשרים טיפים לקידום אתרים", "עשרת הטעויות הנפוצות בטיפול בשיער", "שמונה טיפים לסידור החדר". הרשימות הללו מאפשרות לקורא לדעת מה יהיה אורכו של המאמר עוד לפני שנכנס אליו. אם אין לכם רעיון לנושא, תוכלו לראות אילו רשימות המתחרים שלכם שילבו באתר, ולכתוב מאמר מקיף יותר הכולל רשימה ארוכה ומפורטת יותר מאותו המתחרה. חשוב שתכתבו את הרשימה של הטיפים השונים, כפסקאות עם תתי כותרות שונות (אפשר גם ללא תתי כותרות) אך לא כרשימת מכולת.

מילון מושגים

לצד כתיבת מאמרי קידום המבוססים על מילות המפתח, אתם יכולים לבנות דף אחד של לקסיקון מושגים שיקשר לכל אותם מאמרים. למשל, תוכלו ליצור מילון מונחים פיננסי, שבתוכו יופיעו מושגים כמו "ניכיון צ'קים" או "הלוואות". מילון זה יסביר במשפט או שניים את הערך, ויהווה קישור פנימי בתוך האתר למאמר הקידום המפורט.

אינפוגרפיקה

סוג נוסף של תוכן אינו מבוסס על מילים, אלא דווקא על הסבר גרפי בשלבים של נושא מסוים. אתם יכולים להשתמש בתוכנות המיועדות ליצירת אינפוגרפיקה, או ליצור עיצוב ייחודי משלכם בתוכנה גרפית. התוכן הזה יכול להיות משולב בתוך מאמר קידום, תוכן לאתר או פוסט בבלוג.

תכני וידאו

לצד המילה הכתובה, תוכן המצולם בווידאו יכול לחזק בצורה משמעותית את ההבנה של הקורא. בנוסף, תכנים אלה יכולים לקדם אתכם באתר "יו-טיוב" השייך לענקית החיפוש גוגל. בדרך כלל כדאי למקם את הסרטון בתוך התוכן ולא להציגו בנפרד. טיפ חשוב בתחום זה: הוסיפו כתוביות לסרטון, כדי שצופים המעוניינים לראותו במהלך נסיעה בתחבורה ציבורית או בעבודה לא יצטרכו להפעיל את הקול.

לסיכום, כתיבת תוכן לקידום אתרים יכולה להיות משולבת ביצירה של שלל תכנים נוספים, שירתקו את הגולש, ויעודדו אותו לבקר פעם אחר פעם באתרכם. תכנים אלה יכולים לסייע לקדם את האתר גם ברשתות החברתיות, ולחשוף מתעניינים נוספים למוצרים ולשירותים שאתם מציעים.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button