חוק ומשפטקידום אתרים
פופולרי

ההבדלים בין מאמרי קידום למאמרים משפטיים לעורכי דין

שכרתם מקדם אתרים ואכן האתר שלכם מתחיל לעלות מעלה במנועי החיפוש. אך, כאשר אתם קוראים את התוכן שכתוב באתר כיום אתם מזדעזעים. מאמרים רבים הכתובים בשפה דלה, שאינם נותנים כמעט ערך מוסף לקורא, מחליפים את המאמרים שישבתם וכתבתם לפני שנים רבות כאשר האתר עלה לאוויר. האם העובדה כי אתם מעוניינים להיות במקום הראשון בגוגל, צריכה להשפיע על המוניטין שבניתם כמומחים בתחומכם? כיום אפשר לכתוב מאמרי קידום איכותיים יותר, ולשלבם במאמרים משפטיים (שעלותם גבוהה יותר ממאמרי קידום) אך מסוגלים לייצג אתכם כיאות. גלו את ההבדל בין מאמרים מקצועיים בתחום המשפטי למאמרי קידום פשוטים יותר.

איך מקדם האתרים שלכם עובד?

מקדם האתרים שלכם מבצע שלל תהליכים ועובד קשה מאד, כדי להעלות את האתר במילות החיפוש המבוקשות. הוא מבצע מחקר מילות מפתח, בוחר אילו תכנים להכניס לאתר כדי שימשוך לקוחות ויתאים למנוע החיפוש של גוגל, מוודא כי האתר עובד בצורה אופטימלית גם על טלפונים ניידים וטאבלטים ויוצר קשר עם חברות נוספות להשיג קישורים נכנסים לאתר.

חלק מהותי בעבודתו של המקדם הוא עיבוי האתר והוספה של כמות גדולה של תוכן. לכן, חלק מהמאמרים באתר עשויים להיות כלליים יותר. עם זאת, אם תתעקשו על שילוב מנצח בין כמות גדולה של מאמרים, לצד איכות גבוהה של כתיבה, תגלו שהשגתם תוצאה כפולה. לא רק שהאתר מתחיל לעלות בעמוד התוצאות של גוגל, אלא גם הגולשים שלכם מתעניינים מאד בתכנים הכתובים בו ונמצאים באתר זמן רב יותר.

חשוב לדעת, כי ככל שיש גולשים הנמצאים דקות ארוכות באתר וקוראים את התוכן, כך הציון של הדף יהיה גבוה יותר. ציון גבוה משמעותו עדיפות במיקום מול תוצאות דומות אחרות מאתרים של מתחרים. לכן, כתיבת תוכן לאתר עורך דין היא מאתגרת במיוחד. היא דורשת הבנה של התחום המשפטי עליו כותבים, היכרות עם השאלות הנפוצות של גולשים המעוניינים לצרוך את שירותיכם ויכולת כתיבה בשפה רהוטה ושוטפת. היא גם דורשת יכולת לייצר כמות גדולה של מאמרים בנושאים דומים מאד או משיקים בתוך זמן קצר. כעת, השאלה החשובה היא היכן מוצאים את הכותבים המסוגלים לייצר מאמרים כאלה? מסתבר שאין זו כלל בעיה לאתר אותם.

העסיקו חברת תוכן המתמחה בכתיבה משפטית

חברות תוכן רבות בישראל ובעולם, מציעות שירותים המיועדים למשרדים מקצועיים כמו, כתבות פיננסיות למשרדי עורכי דין וגופים פיננסיים, כתבות בתחום ביטוחי חיים או ביטוח רכב וכן כתיבת תוכן לאתרי עורכי דין. חברות אלה עובדות עם כותבים שהוכשרו במיוחד לתחום. חלקם, סטודנטים למשפטים ואחרים משפטנים שעשו הסבה מקצועית לכתיבה. חברות אלה עובדות גם עם עיתונאים הסוקרים פסקי דין מובילים, ומנתחים אותם בשפה קלילה הנהירה לכל קורא.

כאשר מזמינים שירותי כתיבת תוכן משפטי, כדאי לנסות להזמין תחילה שניים־שלושה מאמרים, ולגלות האם יש הבדל בין מאמרי קידום שנכתבו עבורכם עד כה, למאמרים המקצועיים בתחום המשפטים אשר נכתבו עבורכם. אם אינכם מרגישים כי יש הבדל באיכות הכתיבה וברמת העומק של המאמרים, מומלץ לנסות ולהמשיך לחפש חברה נוספת. כך, לאחר שתבחנו מספר חברות שונות, תוכלו למצוא את ספק התוכן המתאים ביותר עבור הטקסטים שיופיעו באתר.

בנוסף, יתכן ותגלו כי אחד הכותבים בחברה, מנסח את המאמרים בסגנון המתאים לכם יותר מכותבים אחרים. אם זכיתם למצוא חברת תוכן איכותית המעסיקה כותבים בתחומים משפטיים המייצרים את התוכן המתאים לאתר שלכם, כדאי להזמין מראש כמות של מאמרים.

זכרו, כי מקדם האתרים שלכם אינו חייב לפרסם את כל המאמרים ביום שקיבלתם אותם. אתם יכולים להזמין את התכנים מראש, ובכל כמה ימים להעלות עוד מאמר איכותי לאתר. לאחר מכן המקדם שלכם יוכל להשתמש במאמרים נוספים כדי ליצור קישורים נכנסים מאתרים אחרים אליכם.

חלק ממשרדי עורכי הדין בוחרים ליצור אתר נפרד לכל תחום התמחות של המשרד. למשל, אם אתם מתמחים במקרקעין, תוכלו ליצור אתר נפרד לאנשים פרטים הזקוקים לכם לצורך חתימה על חוזים, ואתר נוסף לקבלנים הזקוקים לסיוע עו"ד מומחה בתחום. כאשר אתם יכולים לקבל כמות גדולה של תכנים איכותיים, האפשרויות שלכם לקידום בגוגל הן בלתי מוגבלות. תוכלו להתחיל למנף את הרשת לעבוד עבורכם.

חשוב לדעת, כי אחרי שתתרגלו לתוכן איכותי יותר באתר שלכם, תתקשו להסתפק במאמרים הכתובים בשפה דלה שאינם מציגים את המשרד שלכם כראוי. ברגע שהתרגלתם לתוכן משפטי המנוסח ברהיטות, תרצו למלא את האתר כולו במאמרים כאלה ולהעלות את הרמה שלו.

לסיכום, כאשר מתחילים לקדם את האתר המשפטי שלכם אתם עשויים לבצע טעות נפוצה, שהיא להסתפק במאמרי קידום כלליים ולא להעניק לגולשים שלכם את הרושם הנכון כאשר הם נכנסים לאתר. הדבר דומה לעבודה ממשרד ישן עם ריהוט מרופט בהשוואה למשרד חדש ומרשים. לכן, אל תסתפקו במאמרים משפטיים רדודים. התחילו לעבוד עם חברת תוכן מקצועית המתמחה בכתיבה משפטית, ועובדת עם עשרות משרדי עורכי דין כמו שלכם וגלו את ההבדל.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button