בינגכתיבת תוכןקידום אתריםשיווק

קידום אתרים 2020

אחת מהסיטואציות המתסכלות ביותר בעלי אתרים רבים היא העובדה שהם היו בעמוד הראשון או השני לפני כמה שנים ופתאום… האתר כאילו נעלם מגוגל! הם מחפשים היטב, ומוצאים את האתר בעמוד העשירי או במיקום נמוך משמעותית. מה התרחש? מי שלא קידם את האתר מספר שנים, והסתמך על העובדה כי מקדם האתרים עשה פרויקט יקר ומאסיבי בשנת 2010 עבורו, עשוי להיות בבעיה משמעותית כיום. זאת משום שגוגל שינה את האלגוריתם הקובע את תוצאות האתרים מספר פעמים. כל אחד מהשינויים הללו נועד להפוך את האתרים מתאימים יותר לגולש. שינוי אחד התמקד בהתאמה לסלולר. שינוי אחר בכמות התוכן ובאורך המאמרים הכתובים באתר. שינויים נוספים התייחסו לקישורים הנכנסים, ולאיכות האתרים מהם יוצרים אותם. השינוי המשמעותי ביותר שראינו לאחרונה, התייחס דווקא לאיכות של התוכן הנכתב באתר, ולהתאמתו לתוצאות החיפוש של הגולש.

הכירו את התחומים החשובים לגוגל כיום

מי שרוצה לקדם את האתר בצורה איכותית במהלך שנת 2020 חייב לעשות את השינויים הדרושים לתוכן של האתר עצמו. המאמרים הנכתבים בו צריכים להיות מקיפים, מחדשים וכמובן, כמו תמיד, מקוריים ולא חוזרים במדויק על התוכן שנכתב באתרים של המתחרים. הדבר מצריך תכנון מקיף של אסטרטגיית התוכן של האתר, והבנה של הנושאים הרלוונטיים לגולשים שלכם.
אם אתם עורכים אתר מוזיקה, למשל, ואתם מתמקדים בלהקות ובזמרים שאינם מעניינים את הגולשים שלכם, מן הסתם לא תזכו לכמות כניסות גדולה לאתר. גולשים מקריים יכנסו אליו, יזהו כי אין בו תוכן רלוונטי עבורם ויעזבו. אם, לעומת זאת, תצליחו למצוא את הנושאים הטרנדיים, אלה שהגולשים שלכם לא יכולים להפסיק לצורך עוד ועוד מידע עליהם, תנצחו את המתחרים שלכם.

כמות הכניסות לאתר תעלה, הזמן שכל גולש ישהה בעמוד יהיה ארוך יותר וכך, בפעם הבאה, גוגל יעדיף להציג בפני הגולשים את האתר שלכם ולא את האתר המתחרה.
חשוב לזכור, כי למרות שבעלי האתרים הם אלה שמשלמים עבור קידום ממומן ואורגני, מבחינת גוגל הלקוח הוא הגולש ולא בעל העסק. החברה, למעשה משתמשת בתכנים שאתם יוצרים, כדי להעניק לגולש עולמות תוכן מרתקים, מבלי שהם יצטרכו לכתוב ולו מילה אחת. לכן, האחריות על כתיבת תוכן איכותי עוברת אליכם. למרבה המזל אינכם צריכים להיות לבד במערכה. חברות תוכן מקצועיות נמצאות שם כדי לסייע לכם.

חברות התוכן שומרות על הקשר הרציף שלכם עם גוגל

דמיינו שהייתה לכם מזכירה אישית שדואגת לשמור את כל הקשרים החברתיים שלכם. היא זוכרת את ימי ההולדת, היא יודעת לכתוב את הברכה הנכונה ולעולם לא תשכח את יום הנישואין. הפרחים ישלחו מעצמם לבת הזוג והקשר שלכם יפרח. חברות המייצרות עבורכם באופן שוטף מאמרי קידוםדואגות, למעשה, לתחזק את הקשר הכי חשוב שיש לכם ברשת – הקשר עם מנוע החיפוש.


חברות אלה מקבלות מכם את ביטויי החיפוש המשמעותיים עבורכם, מזהות מה הנושאים הטרנדיים בנישה שבה אתם פועלים ומייצרות תכנים חדשים ומקוריים בכמות אינסופית. אתם יכולים לחדש את האתר שלכם בשניים שלושה מאמרים בחודש, או להעלות פוסט חדש בבלוג מדי יום. התכנים מוזנים באופן שוטף לאתר שלכם, ולאתר המוביל אליו בקישור נכנס ומסייעים לקידום שלכם. תופתעו לראות איך תוך חודש אחד בלבד הוא מתחיל לעלות מעלה מהעמוד העשירי עד שהוא עושה את דרכו לעמוד הראשון.


כאשר האתר הגיע לעמוד הראשון, תוכלו להרגיש מיד בתוצאות. כמות הטלפונים הנכנסים לעסק תעלה, והנתונים המתקבלים באנאליטיקס יפתיעו. אתם בוודאי תתהו, "איך זה יכול להיות שיש פתאום מאות קוראים באתר שלכם?" ופתאום תגלו כי גם ברשתות החברתיות הגולשים מתחילים לשתף את הפוסטים בבלוג שלכם. חברות שהצליחו להגיע למצב הזה יכולות להיות המובילות בתחומן. אין זה משנה אם יש לכם מחסן ענקי או שאתם עסק של שני אנשים הפועל מהבית. ברשת, אתם יכולים להראות הרבה יותר גדולים מכפי שאתם באמת.

היתרון של כתיבת מאמרי קידום על ידי מומחים מתורגם מיד לתוצאות בשטח. משום שגם אם אתם מכירים היטב את הנושא שבו אתם פועלים, לא בטוח שתדעו להציג אותו בצורה הנכונה, תוך שימוש במילים מתאימות, גם לגולש הנחשף לנושא הזה בפעם הראשונה. אם אי פעם ניסיתם לכתוב תוכן לאתר שלכם לבד, אתם בוודאי מבינים למה אנחנו מתכוונים.

לסיכום, הדרך הפשוטה ביותר להתחיל לבנות מערכת יחסים יציבה ופורייה עם גוגל, מתחילה היום במאמרי הקידום שלכם. הקדישו מעט מחשבה, ובצעו מחקר מילות מפתח, כדי לגלות מה הגולשים שלכם מחפשים. לאחר מכן צרו תכנים לאתר המתאימים לביטויי חיפוש אלה, או השתמשו בחברת מיקור חוץ שתכתוב עבורכם את המאמרים.
בתקופה הנוכחית, כאשר רבים עובדים מהבית, אנשים נמצאים הרבה יותר ברשת האינטרנט, ומחפשים בה את מבוקשם. אם תופיעו בעמודים הראשונים תזכו לכמות גדולה יותר של פניות, שיכולה להפוך למכונת מכירות משומנת. אל תתנו לאתר שלכם להעלות אבק בעמודים האחרונים של גוגל. השקיעו בו היום כדי שיחזיר את ההשקעה מחר.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button