כתיבת תוכןקידום אתריםשיווק
פופולרי

למה להתאים את האתר ל-SEO?

אתם מתלבטים אם להקים את האתר שלכם במהירות בצורה פשוטה, מבלי להתחשב בתקינות הקוד הכתוב ותוך הזנת תוכן הכתוב בשפה דלה. האפשרות השנייה היא להתאים אותו ל-SEO, ולהזין בו מאמרים איכותיים, להתאימו לקריאה גם מהטלפון ולהקפיד על קוד תקני. במאמר זה נגלה את כל הסיבות להתאמת האתר לקידום בגוגל וכיצד ניתן לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

קידום לגוגל מאפשר לבנות אתר המתאים יותר לגולש

כיום, התאמה למנוע החיפוש של גוגל, משמעה התאמה לגולש הממוצע שלכם. אתר שבו מוזן תוכן איכותי, המתעדכן בצורה תכופה וקל לניווט אשר ימשוך אליו גולשים רבים יותר המתעניינים בנישה שלכם. לעומת זאת, אתר שעולה לאט, נתקע ואינו מתאים לטלפון נייד, הכולל טקסטים שאינם רלוונטיים, יגרום לגולשים לעזוב אותו במהירות. היות והלקוח העיקרי של מנועי החיפוש הוא הגולש הקורא את האתרים ולא בעלי האתר, האלגוריתם האוטומטי של גוגל ינסה למצוא עבורו את האתרים המתאימים ביותר לצרכיו.

לכן, כאשר אתם בונים אתר המתאים ל-SEO, אתם מעניקים חוויית משתמש טובה יותר ללקוחות הפוטנציאליים שלכם. חוויה זו משלבת הן את התוכן והן את הניווט באתר. מבחינת הניווט הכי פשוט להשתמש בפלטפורמה לבניית אתרים כמו "וורדפרס" או "דרופל". מבחינת התוכן, לעומת זאת, הכדור נמצא בידיים שלכם. בואו נלמד כיצד להעניק לקוראים שלכם את התוכן האיכותי ביותר.

מה גולשי האתר שלכם רוצים לדעת?

בעבר, היינו מקבלים את המידע ממגזינים מקצועיים, ספרים, קורסים והדרכות. למשל, אדם המעוניין לגלות כיצד לעצב את חלל הבית או איך לטפל בבעל חיים היה קורא על כך ספר. היום, אנו רגילים שהמידע זמין לכל אחד, ללא תשלום וניתן לצרוך ממנו בשפע. את המידע הזה מייצרים בעלי האתרים העוסקים בתחום. למשל, בלוג בתחום עיצוב הבית, המנוהל על ידי מעצב פנים – יכול למשוך אליו מאות אלפי גולשים. אתר מקיף, עם מידע כיצד לטפל בבעל חיים, יכול לקדם באופן משמעותי את הצלחתו של אתר אינטרנט של בית חולים וטרינרי.

אך, האם לכל אותם בעלי מקצוע יש את הזמן הפנוי לפרויקט כתיבת תוכןהמעשיר את האתר בעשרות או מאות דפים חדשים? בדרך כלל לא. כאן, בא לידי ביטוי כשרונם של כותבי מאמרים מקצועיים המקבלים את נושא המאמר, לפעמים גם ראשי פרקים חשובים ויוצרים מהם טקסטים מקוריים ומעשירים. כל זאת, לא רק לצורך קידום האתר, אלא גם כדי להפוך את בעל האתר לבר־סמכא בתחומו.

התוכן שלכם הוא כרטיס הביקור של העסק

חשוב לדעת כי התוכן הנמצא באתרכם משמש ככרטיס הביקור הדיגיטלי שלכם. גולשים המגיעים אליו עוברים בין הדפים השונים, קוראים את עמוד הבית, עמוד השירותים שלכם ואפילו את הבלוג. התכנים הללו משמשים לא רק לצורך SEO, אלא משדרים האם מדובר בעסק וותיק שצבר ניסיון או באדם פרטי שזה עתה התחיל לעסוק במקצוע. לכן, חשוב להשקיע מאד בתוכן הזה.

עם זאת, משום שאתם רוצים להתאים את האתר לצורך קידום בגוגל, חשוב לא רק לכתוב תוכן מרתק וחדש, אלא גם לבסס אותו על ביטוי המפתח שהלקוח יחפש. איך מאמר אחד יכול להיות גם מאמר קידום וגם להעניק ערך מוסף רב לגולש? זאת המומחיות של חברות התוכן.

מיקור חוץ של התוכן לקידום האתר

חברות המתמחות בפרויקט של קידום אתרים, יספרו לכם על ההבדל בין מאמרי קידום לתכנים לאתר. בדרך כלל מאמרי הקידום יכתבו על ידי כותבים שאינם מתמחים בהכרח בתחום שלכם. תוכן לאתר, לעומת זאת, ייכתב על ידי אדם שלמד היטב את התחום שלכם, וביצע מחקר מעמיק עליו. בתוך טקסטים אלה ישולבו מילות החיפוש בצורה טבעית, מבלי שתוכלו לשים לב שהן שובצו בדף.

לדוגמה, במאמר שאתם קוראים ברגע זה שולבו בעדינות ובזהירות מילות המפתח המתאימות לקידומו. הוא מעניק לכם ערך מוסף, אינו חוזר על עצמו ומעשיר אתכם בתחום הידע שבו נכתב. הסיבה שאתם ממשיכים כרגע לעבור משורה לשורה היא חוויית הגילוי בכל פסקה.

זהו הערך המוסף שנותנות חברות הפועלות במיקור חוץ בתחום התוכן (אאוטסורסינג). הן מעסיקות כותבים המסוגלים לסקרן אתכם, ולגרום לכם לרצות לדעת עוד על התחום המדובר. כאשר אתם מסיימים את המאמר אתם מרגישים שלמדתם רבות, ומעוניינים לעבור למאמר הבא בתחום כדי לצבור ידע רב יותר.

לסיכום, התאמת האתר לקידום במנועי החיפוש מסייעת לבעליו להתאים אותו גם לגולש הממוצע. התאמה זו כוללת שיפור של הקוד, הזנת תוכן מקורי ואיכותי בתדירות גבוהה, התאמה למסכים בגדלים שונים כמו טאבלט, מחשב וטלפון נייד והתמקדות בביטוי מפתח לחיפוש. אם אינכם יודעים כיצד לכתוב את התוכן המתאים, או אין בידכם את הזמן הדרוש, חברות מיקור חוץ בתחום התוכן יכולות לבצע זאת בשבילכם. כעת, בתקופה שבה עסקים רבים נמצאים בחופש זמני, זהו הזמן המושלם להתחיל לבנות אתר המתאים ל-SEO,  ולגלות את עצמכם בעוד חודשיים שלושה בראש עמוד התוצאות של גוגל.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button