כתיבת תוכן
פופולרי

למה חשוב לקדם אתרים באמצעות כמות גדולה של מאמרים?

אחד הדברים המפתיעים את מקדמי האתרים כאשר הם מתחילים ללמוד את התחום הוא המשמעות של התוכן באתר. הן הכמות והן האיכות של התוכן משפיעים בצורה מהותית על הדרך שבה גוגל יעריך אותו. לכן, בדרך כלל, מקדמי האתרים לא יהיו המתכנתים שבונים את האתר, אלא אנשים בעלי הבנה של יצירת תכנים סביב מילות מפתח, בניית קישורים ממאמרים חיצוניים וקישורים בין המאמרים השונים בתוך האתר.

מהו תוכן טוב לקידום?

כאשר מתכננים את אסטרטגיית התוכן למטרות SEO, בונים תוכנית מקיפה של נושאים ומילות מפתח שהאתר יכלול. מאמרי קידום אלה ישמשו כדי "לספר" לגוגל מהם הנושאים שהחברה מתמחה בהם. למשל, אם יש לכם אתר העוסק במכירה של ציוד לעבודות יד הוא יכלול מאמרים כלליים בתחום של עבודות יד ומאמרים המפרטים הנושאים הקשורים לכך כגון: סוגי הדבקים, הבדים, חלקי העץ והקופסאות הנמכרות באתר. בעבר היה מספיק לשים רק תמונה וכותרת של כל מוצר. היום, לצורך ההתאמה המלאה למנוע החיפוש, רצוי שכל מוצר יכלול גם תוכן לקידום וגם מאמרים מקיפים המקשרים אליו.

את המאמרים האלה יכולים לכתוב עובדים בתוך החברה. אך, בדרך כלל, מומלץ להזמין את המאמרים מכותבים חיצוניים המתמחים בניסוח התוכן, וכן כתיבת מאמרי קידום בצורה קולחת ומרתקת שתמשוך את הגולשים אליכם.

עיתונאים, סופרים וכותבי־תוכן העומדים לרשותכם

היתרון בעבודה עם חברות התוכן הוא היכולת לגייס את מיטב העוסקים במלאכת הכתיבה. אתם יכולים למצוא, למשל, עיתונאי אוכתב בעיתון העוסק בעיתונות חוקרת, וגם ביצירה של מאמרים כלליים לאתרים. תוכלו למצוא קופיירייטר העובד במשרדי פרסום, המעניק ראייה חדשה ומעט יותר שיווקית לתוכן, כאשר הוא מנסח מאמרים שנועדו לצורך SEO.

לא בכדי, כתיבת תוכן לקידום אתרים הפכה במהלך השנים לעיסוק בפני עצמו. יש לא מעט סופרים מתחילים שעובדים בתחום למחייתם. הם הופכים את האתר לקנבס עליו הם יוצרים מדי יום יצירה אומנות חדשה. במקום בצבעי שמן או אקריליק, הם משתמשים במילים כדי להביע בצורה הטובה ביותר, את המסרים שאתם מעוניינים להעביר ללקוחות שלכם. לכן, אם בעבר כתיבה לצורך SEO הייתה מקושרת עם "תכני זבל" הכתובים בשפה דלה, היום תתקלו בתכני קידום הכתובים בשפה גבוהה.

לסיכום, כתיבת תוכן והוספתו לאתר שלכם היא הדרך המהירה ביותר לסייע לאתר להתקדם במנועי החיפוש. כמובן, שהתוכן חייב להיות קשור לנושאים שבהם אתם רוצים להתקדם, ולכלול את מילות המפתח שהגולשים שלכם יחפשו בגוגל כדי למצוא אתכם. אין צורך להתמקד בשם של החברה שלכם, אלא דווקא בביטויי החיפוש הנפוצים. אם אתם רוצים להפיק כמות גדולה של תכנים איכותיים, מומלץ לפנות לחברות תוכן המתמחות בכתיבה של מאמרי קידום. כותבים מיומנים אלה ידעו לשלב את מילות המפתח בצפיפות המתאימה למנועי החיפוש, ויוכלו לכתוב מאות מאמרים מקוריים על כל נושא שתחפצו.

(tags)
העלה עוד

מאמרים קשורים

כתיבת תגובה

Back to top button